torstai 24. maaliskuuta 2016

Forget the tight, wear them wide





Siis mä olen rakastunut! Leveälahkeisiin housuihin. 

Muistan elävästi sen päivän viidennellä luokalla, kun ensimmäistä kertaa vedin jalkaan vähänkään pillimmät farkut ja ne jos mitkä näytti silmään hyvältä. Muistan, kun ajattelin etten muuten enää IKINÄ käytä leveälahkeisia housuja. Olin siitä aivan varma. Niin varma, että vaikka 11-vuotiaan ikinä-lupaus ei ehkä ole se kaikista luotettavin, niin siitäkin huolimatta olin aivan varma ettei enää ikinä.

Nooooh, kuinkas sitten kävikään kun kymmenen vuoden jälkeen muotiin alkoi tulla niitä leveitä lahkeita? Lähinnä nenän nyrpistyksiä, pitkiä katseita ja pään pudisteluja ilmeni täällä suunnalla.

Totuttelua edesautti kyllä makeat blogikuvat mimmeistä lampsimassa lahkeet hulmuten. Ja tapaani tyypillisesti sytyin vähän jälki käteen ja kirppikseltä sitten kalastin ekat leveät lahkeet sitten ala-asteen. 

Ensi sovituksellakaan en ollut vielä ihan varma asiasta mutta nyt muuten olen. En halua enää muita housuja käyttääkään! Kaikki leveät, hulmuavat, kuviolliset, yksiväriset, rennot, tyylikkäät lahkeet tänne - nyt! Ensi kesänä verhoudun vain ja ainoastaan arvatkaa mihin..

Ei kommentteja: