perjantai 29. tammikuuta 2016

Totuus vai tehtävä?

Totuus. 16 kappaletta. Minusta.



Musta on ihanaa katsoa, kun joku meikkaa. Tämähän on tunnetusti meikkaajalle erittäin epämukavaa.

Teen listoja ja musta on ihanaa huomata, kuinka monta asiaa on listan mukaan tullut tehtyä.

Olen tee-se-itse-tuunaaja-ihminen. Meiltä kotoa löytyy kolme isoa olohuoneen taulua ja keittiön verhot, jotka taiteilin ihan itse. Keittiön verhot jopa ilman ompelukonetta! Lisäksi Antin tekemät koristetikapuut löytyy myös. Vessan peilikaappi on saanut uuden ilmeen marmorikontaktimuovilla ja mitäköhän muuta? En edes muista..

Ärsyynnyn joka kerta astianpesukonetta tyhjentäessäni kun jonkin astian päälle on jäänyt vettä, enkä huomaa sitä ennen kuin se on roiskunut päälleni. Todella ärsyttävää!!?

Rakastan suunnitelmia. R A K A S T A N. Nimimerkillä ostin jo vuosijuhliin mekon vaikka tämän vuoden pippaloiden ajankohtaa ei ole kerrottu...

En kestä jos puhelimen näyttö on likainen. PAKKO tasoittaa ja siistiä se.

Tykkään imuroimisesta.

...Mutta hermostun joka kerta kun imuri jää jonkin nurkan taakse jumiin tai johto ei rullaannu imurin sisään itsestään.

En juo kahvia. Hyi olkoon.

Olen opiskellut viittä eri kieltä.

Kenkiä ei koskaan voi olla liikaa.

Olen umpisurkea matikassa. Olen se tyyppi joka tarkastaa kokeessa laskimella 2 + 2. Ihan vaan koska se laskin nyt on siinä laskemassa mun puolesta.

Maiskuttaminen saa veren kiehumaan. Big time.

... Ja ruoka suussa sössöttäminen...

Mun herätyskello ei koskaan soi tasan jotakin. Yleensä herään esimerkiksi 7.53. 

Haluan joskus asua edes hetken New Yorkissa.





2 kommenttia:

Saranda Dedolli kirjoitti...

Ja mä luulin et tunnen sut jo hyvin mut suurin osa näistä oli mulle täysin entuudesta tuntemattomia!:D

Unknown kirjoitti...

Hahah oon ilmeisesti mysteerinen nainen :D