torstai 26. marraskuuta 2015

Kehyksiä ja kristalleja


Postaus toteutettu yhteistyössä Instrumentariumin ja Indiedaysin kanssa 


Miltä mä näytän prillit päässä? Kuulemma fiksulta ja super hyvältä, sanoivat kaverit! Vaikka mun oma näkö ei laseja (vielä) vaadikaan, niin jos kerran fiksulta näyttää niin pitäisiköhän sitä sitten hankkia ihan vaikka imagolasit itselleen!?

Joka tapauksessa Indiedaysin Bloggers Inspiration Day -tapahtumassa pääsin oikeastaan ensi kertaa testailemaan, että miltä mä ihan tosissaan näyttäisin lasit päässä. Aiemmat kokeilukerrat kun on rajoittuneet lähinnä isovanhempieni supervahvuuslasien testailuun - tuloksena mikäs muukaan kuin hieman pökertynyt olotila liiallisten vahvuuksien ansiosta.




Pakko sanoa pari sanaa myös paikan esteettisyydestä! Instrumentariumin piste oli musta aivan ihanasti laitettu valoista sisustukseen ja jopa esittelijöiden punaisiin korkkareihin saakka! 






Kyllä mä itsekin tunsin oloni itsevarmaksi ja fiksun oloiseksi Heritagen Swarovski -lasit päässä. Arvostan omissa ja muidenkin lasivalinnoissa laatua, tyylikkyyttä ja yksinkertaisuutta. Ne kaikki yhdessä tuovat mun mielestä pientä luksusta ihan jokaiseen päivään! 

Heritagen Swarovski kristalleilla koristeltu mallisto on syksyn uutuus, joka on suunniteltu sekä naisille, että miehille.

Instrumentariumin nettisivuilta löydät vielä lisätietoa mallistosta, käyhän kurkkaamassa! 



Kuvat: Tim Kiukas

Ei kommentteja: