torstai 12. marraskuuta 2015

All about that Balmain



Täytyy sanoa, että pientä ihastelua on tämä yhteistyömallisto herättänyt täälläkin suunnassa... Ai, että! Vähän kutkuttaisi vatsan pohjassa mutta ei on ei. (Ja loppuunmyyty on myös aika vahva kielteinen ostopäätös minulle, eh.)

Tyypillisesti minulle herään moneen juttuun about siinä vaiheessa kun muu kansa on valikoinut jo lempparinsa, käyttänyt sen puhki ja unohtanut vaatehuoneen perälle. Nimimerkillä täällä kuolaillaan viime vuoden Wang-malliston lyhyttä harmaata kollaria (!!)

Suurin ihastus on ehkä smaragdin vihreä samettimekko - tsiisus. T ä y d e l l i n e n. Luin arvosteluja ja muita kirjoituksia malliston kokotaulukosta, joka kuulemma on snadisti piene h k ö ja aiheuttaa tuskan huutoja sovituskopissa. Tästäkin riskistä huolimatta - jos mä tähän mekkoon törmään vielä joskus niin sitä on vähintäänkin sovitettava.

Olen myös reippaasti kallellaan isoihin roikkuviin korvakoruihin. (Näin oli viimeksi ehkä ala-asteella, kun ylipäätään haaveilin korviksista.) Juuri viime viikolla hipeilöin kaverin korvissa roikkuvia killuttimia. Mitä näyttävämpi ja koreampi sitä parempi näköjään. 

Ja tuo perus teeppari kelpaisi mun vaatekaappiin ihan tältä istumalta. Nyt siis. Nyt heti vaikka. Ja mites nuo otk-saappaat korolla?? Tahdon!!


Tästä riittäisi näköjään juttua vaikka kuinka pitkään...

2 kommenttia:

Saranda Dedolli kirjoitti...

Mä niin nään ton vihreän mekon sun päälle! :D OSTA!

Unknown kirjoitti...

Hahaa, voi kun voisinki... :D