maanantai 5. lokakuuta 2015

Monday thoughts



Mun viikko näyttää rennolta mutta samalla työntäyteiseltä. Eli koulutöiden täyteiseltä siis! Itse luentojahan mulla on oikeasti aika tosi vähän mutta näin syksyn edetessä niitä itsenäisiä hommia alkaa kertyä. Onneksi olen kuitenkin ihan hyvin aikataulussa, joten eiköhän tästä selvitä!

Viikonloppuna edessä olisi serkkupojan rippijuhlat, sukulointia, Imatraa ja kaverin firman bileet. Ainiin ja viikolla mulla olisi myös syksyn ekat approt ja eräs bisnesillallinen, josta oon aika innoissani!

Tiesin, että töiden loppuessa mulle pamahtaa jossain vaiheessa jonkin sortin henkinen kriisi. Ja luulen, että se on nyt parhaillaan käymässä päällensä! En aio antaa sille kuitenkaan yliotetta musta, päin vastoin aion nauttia tästä vapaudesta ja (ainakin melko) tyhjästä kalenterista!

Jännästi se kalenteri vaan kuitenkin aina täyttyy vaikka luulen ehkä viikkoa tai paria aiemmin, että eihän mulla mitään menoa ole.. Toisaalta nautin paikasta toiseen viilettämisestä ja aikatauluista, jotka luo tiettyjä raameja ja rytmejä mun arkeen. Mutta nautin mä myös niistä rauhallisista päivistä. Viikon syysloma (ja mun synttärit!) siintää jo parin viikon päässä - sitä kohti tasaisen reippaalla ja energisellä tahdilla!

Ei kommentteja: