keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Laiskuus




L niin kuin laiskuus. Nyt kun flunssa alkaa olla selätetty (harvinaisen pitkä tauti muuten!!) luulisi, että virtaa olisi vaikka millä mitalla. Vaan kun ei ole. Nyt mennään jo keskiviikossa, enkä ole luennoilla käymisen lisäksi saanut juuri muuta aikaiseksi. Tänään mä sain vähän itseäni niskasta kiinni ja tartuin hommiin.

Ollaan naureskeltu mun kaverien kanssa, että kyllä löysässä aikataulussa eläjä vaan laiskistuu. Mitä vähemmän hommaa, sitä vähemmän niihin jaksaa käydä käsiksi. Jos kalenteri olisi koko ajan täynnä ja aikataulutettu tiiviiksi, tekisin hommia hiki hatussa koska ne pitäisi saada tehtyä! 



Kuvituksena muutama kuva mun kännykästä viime päiviltä.


Aasinsillan kautta päästään kuntoiluun. Viimeksi tänään valittelin sitä, kun flunssa iskee aina mun ja kuntosalin väliin. Tiedättekö, kun on saanut treenirytmin kohdilleen ja tuloksiakin alkaa pikku hiljaa näkyä, niin eikös tässä välissä iske flunssa päälle?! Hyvä treenitahti on historiaa.

Mutta välillä on ihan ookoo olla laiska. Mä oon nyt antanut itselleni luvan olla laiska. Ja jos tässä laiskuudessa on jotain hyvää, niin huomasin että heti pienen hengähdystauon jälkeen mulla on paljon enemmän annettavaa myös tänne blogiin!! 


Huomenna tulossa kivoja syksyisiä asukuvia - stay tuned :--)!

Ei kommentteja: