keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Kirppislöytö: Pikky Myy-mekko

Mä olen suuri muumifani, joten kavereiden ja isin kanssa heitellään vieläkin tuttuja repliikkejä harvasen päivä. (Ehh, en mä kuitenkaan niin iso fani ole, että multa löytyisi esim koko muumimukikokoelma tai muuta vastaavaa)

Pienempänä olin ehkä salaa Aliisa-fani. Ja Pikku Myystähän kaikki tykkäsi. Huomasin näitä kuvia muokatessani, että tässä asussa yhdistyy musta molemmista hahmoista jotakin. Maiharit taitaa löytyä kummaltakin, a-linjainen mekko, (puolikas) nuttura pään päällä...



Anyway, tän postauksen ei pitänyt mennä pelkästään muumisatuiluksi...


Mistä:
FB-kirppikseltä. 

Paljonko:
Kuusi (6) euroa. (!!) Ihka uudesta käyttämättömästä mekosta, jossa oli hintalappukin kiinni.

Tarina:
Tämäkin piileskeli jossakin kommenttiboksissa mutta fiksuna tyttönä skrollailin kuvakommentit alas asti. Katselin kuvaa vähän aikaa ja mietin, että eipä ole muuten yhtään mun tyylinen mekko - ja siksi se onkin niin kiva! Mulla ei ollut harmainta aavistusta istuuko mekko mulle vai ei mutta ajattelin, että kuuden euron satsaus ei kyllä mun(kaan) lompakkoa ihan liikaa rasita. Kotona mun naamalle levisi kyllä voitonriemuinen hymy kun mekko oli niin super kiva ja istuikin vielä tosi hyvin!


Ei kommentteja: