sunnuntai 13. syyskuuta 2015

Viikonloppu kuvina

Hassua, kuinka pitkältä ja samalla lyhyeltä yksi viikonloppu voikaan tuntua! On töitä tai ei, niin viikonloppu on aina viikonloppu. Niinä päivinä sitä on vaan ihan eri fiilis! 


Mun viikonloppuhan alkoi jo käytännössä keskiviikkona, kun astelin ulos koulusta. Joten tämä kuva torstailta sopii viikonloppuun ihan hyvin! Nautittiin ihanasta näköalasta Suomenlinnassa ja samalla juhlittiin tämän vuoden ensimmäisissä opiskelijabileissä!

Viikonloppuun kuului tietenkin myös "hauskoja" snäppejä..



Hyvää ruokaa x 2! Ensimmäisen kuvan pastasta tulossa myös mahdollisesti ohjettakin tänne!

Selfie time!!

Tupareihin lähdössä! Ja ehkä ekaa kertaa mä olin meistä kahdesta se, joka oli ensimmäisenä valmiina lähtöön.. 


Vähän "behind the scenes" -matskua tältä päivältä! Mistä vetoa, että mulla oli joku mahtava kuvausidea käsien asennosta päätellen?? "Siis niiku näin mä aattelin et vois olla..."

2 kommenttia:

Minna kirjoitti...

Ihania kuvia! Ja tuo pasta näyttää superhyvältä :)

Unknown kirjoitti...

Kiitos, tosi kiva kuulla!! Siltä se kyllä maistuikin! Laitankin siis ohjeen tulemaan pikimmiten :-)