keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Kirppislöytö

En joskus teinivuosina olisi voinut kuvitellakaan, että olisin ostanut vaatteitani kirpparilta. Siis käytettyjä ja haisevia vaatteitako?? No way. No, niin ne ajat ja mielipiteet vaan muuttuu... 

Keväällä muuton yhteydessä aloin raivailla kaappeja ja sieltähän löytyi vaikka mitä käyttämätöntä tavaraa. Tutustuin kaiken maailman facebook-kirppiksiin ja sain jotain myytyäkin. Aika pian mulla tuli kuitenkin mitta täyteen sitä (DRAAMAA :D ja) jatkuvaa etusivun täyttymistä ilmoituksilla. 

Viime aikoina oon kuitenkin taas kiinnostunut second hand-ideasta ja ehkä hieman kehittynyt ja hionut taktiikkaakin tässä facebook-kirppistelyssä. Olen todennut, että ne parhaat löydöt piileksivät siellä kuvakommenteissa muiden vaatekappaleiden seassa. 





Ja eilen mä bongasin tämän takin 15 eurolla!! Meinasin pyörtyä hämmästyksestä ja innostuksesta, kun tajusin, että ilmoitus on jätetty vasta ihan äsken, eikä varauksiakaan ole tehty. Näppäränä neitinä laitoin heti AaVeeta menemään ja hainkin takin samantien jo eilen iltapäivällä! (FB-kirppis -termeistä tietämättömille: AV tarkoittaa siis tuotteen alustavaa varausta.) Työkaverikin hehkutti, että vitsi mikä löytö! 





Mä muuten ajattelin, että tässähän saattaisi olla jopa yhden "postaussarjan" poikanen, sillä mulla olis pari muutakin kirppislöytöuutukaista odottelemassa esittelyään.. Kiinnostaisko teitä tällainen idea?? :-)

Ei kommentteja: