tiistai 21. heinäkuuta 2015

Seuraa (tko jo) minua

IMG_0099_2

Blogin internetversiossa mulla on näkyvissä mm. instagramkuvat mutta koska niin moni lukee blogeja nykyään kännykällä ja etenkin mobiiliversiolla, kokosin teille nyt pienen koosteen muutamasta muustakin mun käyttämästä kanavasta. Mun instagram löytyy täältä nimimerkillä annnavee !


Näyttökuva 2015-7-19 kello 23.01.32

Tässä kohtaa tunnustan, että en edes itse käytä bloglovinia. Syy tähän on oikeastaan se, etten ole vaivautunut opettelemaan sen käyttöä.. Vaikka niin moni kehuukin juuri sen helppokäyttöisyyttä, heh. Joka tapauksessa tein blogille oman profiilin jo ihan blogin alkutaipaleella ja jos teissä on bloglovinin käyttäjiä niin löydät mun blogin täältä nimimerkillä annna x !


IMG_0101_2
Pinterest on suht uusi tuttavuus mutta niin ihana sellainen. Voisin kuluttaa päiviä sen selailuun.. Mun profiili löytyy täältä .



Aurinkoista tiistaita! <3

Ei kommentteja: