perjantai 6. maaliskuuta 2015

Inspiraatio

Kuva 6.3.2015 klo 20.34 (1)  
Mä tykkään hirveesti näistä kollaaseista ja etenkin niiden tekemisestä! Oon vaan aina ollut sellanen näpertelijä. Muutama olis tulossa lisää ainakin tässä keväällä..

Kuitenkin, tähän mä kokosin juttuja, joista saan inspiraatiota. Musta esim. Pinterest on ihan huippu paikka! Saan ihan mielettömästi inspiraatiota selailemalla milloin minkäkin genren kuvia ja rakentelemalla samalla omia suunnitelmia ja asuja pienistä paloista. Tiedätteks te? 

1. & 2. Letti. Melkein missä muodossa vaan. Mutta mun silmää miellyttää eniten hieman sotkuinen mutta sopivasti siloteltu jälki. Toi hollantilainen letti ei oo ollenkaan hullumman näköinen!

3.
Paisley -kuvio miellyttää mun silmää nyt jostain syystä ihan hulluna. Nään mielessäni ihanan kesäillan ja paisley-kuvioisen tunikan tai rennon paidan... 

4. Hame. Hulmuava, tiukka, pitkä, lyhyempi - jonkunlainen on saatava! 

5. Kuva, jonka sanoma jokaisen olisi musta ihan hyvä muistaa aika ajoin.

6.Tatuointi - jostain syystä ne kutkuttaa mua aika paljonkin...


7. Hattu ja huulipuna - lyömätön yhdistelmä, joka toimii musta ihan uskomattoman hyvin!

8. Sormukset - niitä mä hamstrasin yhdessä vaiheessa ihan jonkun verran ja nyt muhun on taas iskenyt joku vimma.

9. Pisamat on musta kesän ja auringon merkki! Ainakin omalla kohdalla, sillä niitä ilmestyy mun poskille ja nenään aika reippaasti. Jossain vaiheessa mulla oli vaihe, kun en oikein välittänyt pisamista. Italiassakin kuitenkin oikein odotin, että saan vähän päivetystä ja noita pieniä länttejä!

10. Korut ja mieluiten monta päällekkäin. Miellyttää mun silmää ihan hirveesti mutta jotenkin en saa niitä itse toimimaan samalla tavalla... Monesti asiat näyttää toisten päällä paljon paremmilta, miksi?

11. Sandaalit ja kesä ja shortsit tai maxihame tai mekko tai mikä vaan. Nyt, jooko?


Ei kommentteja: