tiistai 17. helmikuuta 2015

The bomber jacket

IMG_3809

IMG_3812

IMG_3837

IMG_3873

IMG_3890


IMG_3793_2

Hah. Mulla on niin paljon sanottavaa näistä kuvista mutta ei kuitenkaan yhtään mitään. Bongasin kuvauspaikan junan ikkunasta ja sattumalta uusi takki sopi siihen musta tosi hyvin! Suunniteltiin Antin kanssa, että kuvataan samalla sitten vaikka monta asua kerralla, kun meidän aikataulut ei kuitenkaan oikein sovi yhteen tällä viikolla. Loppujen lopuksi kuvaushetki jäi noin kymmenen minuutin mittaiseksi, kun jouduin kiirehtimään töihin saikkutuurajaksi. Aurinkokin häikäs. Mutta lopputulokseen oon ihan tyytyväinen! On muuten outoa, miten mun hiukset imaisee tota punaista väriä aina auringossa. Hemmetin punapigmentti. Eihän mulla nyt oikeesti sentään oranssit hiukset ole! 

Anyways, tämä on nyt se takki, mistä kerroinkin jo vähän aikaa sitten. Ja hän on siis peräisin viime viikon Lahden reissulta. Olin ajatellut (ja vähän haaveillutkin) ostavani beigen tai vaaleanpunaisen villakangastakin seuraavaksi mutta toisin kävi. En vaan voinut jättää tätä sinne kauppaan.. Ja sitä paitsi mulla oli pari päättäväistä kanssa-shoppailijaa mukana, jotka taisi vähän kyllästyä mun jatkuvaan pohdiskeluun ostaako vaiko eikö...


2 kommenttia:

Saranda Dedolli kirjoitti...

Ohho mikä takki, näytät upeelta! Toi on värinsäkin puolesta varmaan tosi käytännöllinen. :)

Unknown kirjoitti...

Kiitos!! :-) musta toi väri on kans kiva, vähän sellanen hopean harmaa! Itseasiassa näiden kuvienkin ois pitäny näyttää tosi upeelta mutta jostain syystä kännykällä nää onkin tosi huonolaatusia :(