sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Happiness is...

...Vapaapäivä kahdeksan päivän työputken jälkeen. Ahh. 

...Reissuun lähteminen.

...(Kahden viikon) Hiihtoloma ja sen sijoittuminen Alpeille 

...Taidot, jotka ovat pitkänkin ajan jälkeen tallella. Hah, tämä juttu koskee siis päällä seisomista. Jep, nimenomaan! Tämän taidon opettelusta ja unohtamisesta on about kymmenen vuotta ja nyt päätinkin lisätä kuntosalitreenailuun myös vähän akrobatiaa. Sieltä se siltakin alkaa taas taipumaan!

...Onnistuneet ostokset - ja vielä alesta! Mä oon ehkä surkein alennusmyynti-intoilija ikinä. Kierrän mahdollisimman kaukaa kaikki alerekit, eikä mua yhtään innosta kuumeinen kiertely ihmistungoksen seassa. MUTTA! Oon viimeisen parin kuukauden aikana tehnyt toinen toistaan parempia ostoksia juurikin alesta. Parit kengät, mustan karvatakin, jota metsästin varmaan kaksi vuotta... Ja perjantaina - ei yhtään viime tingassa, päivä ennen matkalle lähtöä - makeet toppahousut lasketteluun -50%. Hyvä minä, napakymppialeostokset jatkossa tavaksi!

...Ripsihuolto. Kuinka onnelliseksi ja freesiksi voi itsensä tuntea kun on taas kunnon räpsyttimet? Vastaus, tosi. 

...Italiaan matkustaminen. Tää johtuu mun äidistä, joka intoilee Italiasta ihan täysillä - tää on tarttuvaa! En taida edes pysyä laskuissa monesko kerta on menossa kun suuntaan Italiaan. But who's counting ;)

...Tunnelmallisessa ravintolassa syöminen. 

...Kahvihetki ystävien kanssa keskellä viikkoa. Niinku esimerkiksi ihan tavallisena torstaina ennen töitä. Piristävää!!

...Sanoinko jo sen hiihtoloman ja ne Alpit?

... AURINKO! Tää ei varmaan vaadi selittelyjä, kyl te tiiätte.

...Suunnitelmien teko. Musta on ainakin ihanaa selailla kalenteria eteenpäin ja huomata kuinka kivoja suunnitelmia on tulossa! Paljon kivempaa, kun on mitä odottaa :-)

...Oma koti, jonka jakaa jonkun aivan ihanan tyypin kanssa. 




Ei kommentteja: